Warsztat – budowanie marki osobistej.
Warsztat – budowanie marki osobistej.
Barki osobistej – warsztat
Marki pojawiły się na rynku wiele lat temu – dziś trudno wyobrazić sobie świat bez nich, choć w różnych badaniach blisko 70% respondentów powtarza, że nie zauważyłoby, gdyby większość z marek, z których korzystają codziennie zniknęła już dziś.
Jak więc sprawić, żeby moja marka stała się marką nieodzowną? Co zrobić, żeby Twoja marka osobista odciskała się w pamięci?
Składa się na to wiele czynników. Ich śladem podążymy 15 listopada 2017.
Warsztaty poprowadzi Agnieszka Walczak-Skałecka. Poruszy następujące obszary:
- Czym marka osobista jest a czym nie jest?
- Co jest potrzebne do jej budowania?
- Sprawdzimy czy istnieje uniwersalny zestaw cech
- Obalimy kilka mitów
- Od czego warto zacząć?
- Cele marki osobistej – czy wyznaczyłeś już swoje?
- Komu i w czym Twoja marka może pomóc?
- Zbudujesz personę odbiorcy marki
- Określisz korzyści na wszystkich poziomach architektury marki, jakich możesz mu dostarczyć
- Sprawdzimy czy komunikujesz się jasno i klarownie – czy Twoja marka ma osobowość, którą rozumieją jej odbiorcy
- Jak utrzymać spójność w działaniach i komunikacji?
Czas i miejsce:
15.11.2017, godz. 10:00 – 17:00, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., ul. Dobrzyńskiego 3
Warsztaty są bezpłatne, skierowane do lubelskich projektantów/ek. Obowiązują zapisy. Szczegóły podamy w mailu. Liczba miejsc ograniczona.
Uwaga: Limit osób wyczerpany.
Agnieszka Walczak-Skałecka
Pomaga budować i rozwijać marki, a także lepiej je komunikować. Strateg. Doradza markom osobistym, produktowym, małym i średnim przedsiębiorstwom.
Autorka książki „Silne marki osobiste zmieniają świat” (silnemarkiosobiste.pl)
Projektuje i wdraża strategie marketingowe i PR. Prowadzi szkolenia, moderuje warsztaty strategiczne i wykłada, między innymi strategię marki, budowanie marki osobistej i employer branding. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Public Relations w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
Doktorantka Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku Nauki o poznaniu i komunikacji społecznej. Obszar badawczy – budowanie marki.
Wspiera lokalne społeczności w realizacji różnych inicjatyw, głównie edukacyjnych i sama je współtworzy (Fundacja Rozwoju Designu LuCreate, Czwartki z Social Media w Lublinie, LbnSocial, TEDxLublin).
Wierzy, że silne marki zmieniają świat.
Warsztaty realizowane dzięki wsparciu Urzędu Miasta Lublin.