Analiza rynku i konkurencji polega na zebraniu, przeanalizowaniu oraz interpretacji informacji o procesach zachodzących na rynku. Pozwala zrozumieć zachowania i procesy rynkowe – podaż, popyt oraz związki i zależności między nimi, relacje rynkowe oraz bodźce definiujące te relacje – stan sił wytwórczych, płace, dochody, ceny towarów. Ma pomóc w podjęciu decyzji związanych z podażą (wielkością i asortyment produkcji czy zaopatrzenia) oraz popytem (dochody konsumentów, ceny towarów). Pokazuje jaki jest potencjał całkowity rynku, szacowany udział w rynku w określonym horyzoncie czasowym, konkurujące ze sobą produkty, prawdopodobną cenę produktu, identyfikację klientów oraz poszczególnych segmentów rynku.
Dlaczego warto skorzystać z tej usługi?
Poznasz:
- najbardziej perspektywiczne rynki,
- atrakcyjne nisze rynkowe,
- trendy i najlepsze praktyki rynkowe,
- potencjalne bariery i formalne ograniczenia,
- segment docelowy klientów,
- silne i słabe strony konkurencji,
Otrzymasz:
- Rzetelną i obiektywną analizę Twojego rynku lub rynku, na którym zamierzasz prosperować
- Rzetelną i obiektywną analizę Twojej aktualnej lub potencjalnej konkurencji
- Pomoc w diagnozie persony klienta
- Analizę trendów rynkowych i zachowań konsumentów.
Koszt:
Koszt usługi uzależniony jest od specyfiki oraz stopnia skomplikowania zlecenia. Usługa zostanie wyceniona po wstępnych konsultacjach i diagnozie potrzeb przedsiębiorcy.