wyszukiwanie zaawansowane
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Aktualności
Strony
Wydarzenia
Realizowane projekty
Zrealizowane projekty
+ -

Czcionka

Kontrast

czarno-biała wersja

żółto-czarna wersja

czarno-żółta wersja

tryb normalny

LPNT - bip
LPNT - UE
wyszukiwanie zaawansowane
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Aktualności
Strony
Wydarzenia
Realizowane projekty
Zrealizowane projekty
Biuletyn LPNT
Nowy numer już dostępny!
Więcej
Planujesz założyć firmę?
Uzyskaj kompleksowe wsparcie.
Więcej
Wynajem biur i sal konferencyjnych.
Sprawdź naszą ofertę.
Więcej

Akademia Młodego Inżyniera w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym – start zapisów!

Akademia Młodego Inżyniera w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym – start zapisów!

25.08.2020, 10:46

Akademia Młodego Inżyniera w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym otwiera ponownie swoje drzwi przed młodymi pasjonatami programowania. Pierwsze zajęcia startują w październiku br.

Warsztaty skierowane są do dzieci w wieku od 6 do 13 lat. Obejmują one różne rodzaje zajęć z robotyki oraz programowania w językach Scratch i Python, które są używane przez developerów na całym świecie.

Zależy nam na tym, aby oferta Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego uwzględniała potrzeby różnych grup odbiorców, dlatego cieszymy się, że działająca w naszych strukturach Akademia Młodego Inżyniera od lat wzbudza tak duże zainteresowanie wśród dzieci i rodziców. Jest to zasługa zarówno atrakcyjnej formy zajęć, jak też wykorzystywania nowoczesnych narzędzi edukacyjnych. – podkreśla Tomasz Szumowski, p.o. prezesa zarządu Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Najmłodsi zaczynają swoją przygodę w Akademii z robotami LegoWedo i Ozobotami. Następnie przechodzą na kolejny poziom, gdzie mogą  rozpocząć naukę kodowania w języku Scratch, a pisząc swoje pierwsze programy przekonają się, jakie to proste i ile daje różnorodnych możliwości. Dzieci w wieku 9 lat zobaczą, że Minecraft to nie tylko gra, ale także doskonałe narzędzie do nauki przez zabawę, które pomoże im uruchomić wyobraźnię i przenieść się w świat różnorodnych misji edukacyjnych pełnych wymagających zadań. Na kolejnych zajęciach nauczą się, jak sterować światem za pomocą języka programowania Python.

Zajęcia w Akademii to nie tylko doskonała zabawa i sposób na kreatywne spędzenie czasu wolnego. W czasie warsztatów dzieci uczą się współpracy w grupie, logicznego myślenia, projektowego podejścia do pracy oraz twórczego rozwiązywania problemów, co na pewno zaprocentuje w przyszłości. – dodaje Agnieszka Antolak, koordynator Akademii w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym.

Zajęcia będą obejmowały 12 spotkań po 1,5 h od października do stycznia. Szczegółowe informacje na temat programu i zapisów dostępne są na stronie: https://lpnt.pl/dla-dzieci

Tagi: ,

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera!

newsletter *