wyszukiwanie zaawansowane
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Aktualności
Strony
Wydarzenia
Realizowane projekty
Zrealizowane projekty
+ -

Czcionka

Kontrast

czarno-biała wersja

żółto-czarna wersja

czarno-żółta wersja

tryb normalny

LPNT - bip
wyszukiwanie zaawansowane
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Aktualności
Strony
Wydarzenia
Realizowane projekty
Zrealizowane projekty
Biuletyn LPNT
Nowy numer już dostępny!
Więcej
Planujesz założyć firmę?
Uzyskaj kompleksowe wsparcie.
Więcej
Wynajem biur i sal konferencyjnych.
Sprawdź naszą ofertę.
Więcej

Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa pod kątem możliwości wdrożenia nowych produktów i usług #2

Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa pod kątem możliwości wdrożenia nowych produktów i usług opiera się w głównej mierze na rachunkowości zarządczej. Rachunkowość zarządcza odgrywa istotną rolę w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, w szczególności przy podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących rozwoju.

Na czym polega usługa?

Dokonanie analizy finansowej w oparciu o praktyczne aspekty rachunkowości i sprawozdawczości zarządczej z uwzględnieniem jej funkcji i roli w danym przedsiębiorstwie. Wskazana analiza będzie zakładała m.in klasyfikację kosztów w zakresie wprowadzenia nowego produktu lub usługi na rynek niezbędną dla celów decyzyjnych kadry zarządzającej, a także rachunek kosztów pełnych i zmiennych, analizę CVP. Usługa może zostatać wykonana również w formie szkolenia łączącego elementy wykładowe z metodami warsztatowymi.

Dlaczego warto skorzystać z usługi?

Analiza finansowa dostarcza informacji i danych niezbędnych do podejmowana kluczowych i jak najbardziej prawidłowych decyzji strategicznych i rozwojowych. Analiza finansowa obejmująca rachunkowość zarządczą pozwala zmniejszyć stopień ryzyka i niepowodzenia danego projektu, pozwala zaplanować koszty przyszłe i skontrolować już poniesione, w związku z czym jest koniecznym elementem wprowadzania na rynek nowych produktów czy usług.

Koszt

Koszt usługi uzależniony jest od specyfiki oraz stopnia skomplikowania zlecenia. Usługa zostanie wyceniona po wstępnych konsultacjach i diagnozie potrzeb przedsiębiorcy.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera!

newsletter *