wyszukiwanie zaawansowane
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Aktualności
Strony
Wydarzenia
Realizowane projekty
Zrealizowane projekty
+ -

Czcionka

Kontrast

czarno-biała wersja

żółto-czarna wersja

czarno-żółta wersja

tryb normalny

LPNT - bip
LPNT - UE
wyszukiwanie zaawansowane
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Aktualności
Strony
Wydarzenia
Realizowane projekty
Zrealizowane projekty
Biuletyn LPNT
Nowy numer już dostępny!
Więcej
Planujesz założyć firmę?
Uzyskaj kompleksowe wsparcie.
Więcej
Wynajem biur i sal konferencyjnych.
Sprawdź naszą ofertę.
Więcej

Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości: LPNT zaprasza na dwa regionalne spotkania online.

Instrumenty wsparcia przedsiębiorczości: LPNT zaprasza na dwa regionalne spotkania online.

28.07.2020, 10:58

 

Zapraszamy na dwa spotkania Regionalnej Grupy Interesariuszy projektu START EASY zarówno dla przedstawicieli administracji publicznej oraz instytucji otoczenia biznesu, jak i przedsiębiorców oraz całego ekosystemu startupów:

  • spotkanie #2: perspektywa decydentów i instytucji otoczenia biznesu
  • spotkanie #3: perspektywa przedsiębiorcy i ekosystemu startupów

Spotkania będą poświęcone omówieniu i analizie instrumentów wsparcia firm i start-upów w województwie lubelskim, w połączeniu z perspektywą krajową. Podczas spotkań uczestnicy będą mogli podzielić się doświadczeniem i dobrymi praktykami, jak również podyskutować o możliwych rozwiązaniach odpowiadających potrzebom nowych i już działających firm w regionie.

Projekt „START EASY – Smart tools for quick and easy start-up in Europe: the once-only challenge” (Inteligentne narzędzia do szybkiego i łatwego zakładania firm w Europie: zasada jednorazowości) realizowany w ramach programu Interreg Europe przez Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S. A. jest inicjatywą Rządu Katalonii (Hiszpania) wspólnie z władzami krajowymi, regionalnymi i lokalnymi oraz interesariuszami z całej Europy. Poprzez międzyregionalny proces uczenia się i zaangażowanie podmiotów z ekosystemu rozwoju firm i start-upów, instytucji otoczenia biznesu i in. dąży on do stworzenia najlepszych warunków ułatwiających zakładanie i prowadzenie firm w Europie.

Kiedy?

  • spotkanie #2: 06 sierpnia 2020 (czwartek),  godz. 11:00 – perspektywa decydentów i instytucji otoczenia biznesu
  • spotkanie #3: 07 sierpnia 2020 (piątek), godz. 11:00 –perspektywa przedsiębiorcy i ekosystemu startupów

Gdzie?

Dedykowana platforma online – link do poszczególnych spotkań zostanie przekazany po ukończeniu rejestracji na wydarzenia pod linkami:

Aby wziąć udział w spotkaniach online, prosimy się upewnić, że urządzenie elektroniczne posiada mikrofon i (opcjonalnie) kamerę internetową.

O czym?

  • o założeniach projektu START EASY i roli interesariuszy;
  • rezultatach spotkania #1;
  • instrumentach wsparcia i rozwoju firm i start-upów oraz dobrych praktykach w regionie i kraju,

jak również o

  • ułatwieniach administracyjnych przy rejestracji i prowadzeniu działalności gospodarczej;
  • punktach kompleksowej obsługi (one-stop shop) i zasadzie jednorazowości i
  • dobrych praktykach regionów europejskich.

Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem roboczym, którym posłużymy się w dyskusji na obu spotkaniach interesariuszy.

Dla kogo?

Na spotkanie #2: perspektywa decydentów i instytucji otoczenia biznesu zapraszamy w szczególności przedstawicieli:

  • administracji publicznej i instytucji zarządzających funduszami europejskimi, wspierających rozwój gospodarki, w tym proces zakładania i rozwoju przedsiębiorczości oraz zarządzających procesami administracyjnymi w tym obszarze;
  • instytucji otoczenia biznesu realizujących zadania na rzecz przedsiębiorców / startupów;
  • hubów inowacji, akceleratorów i inkubatorów, instytucji innowacyjnych, coworkingów;
  • funduszy (corporate) venture capital,
  • a także przedstawicieli młodego pokolenia, w tym studentów oraz innowatorów, ekspertów i in. osób zainteresowanych stworzeniem w naszym regionie warunków ułatwiających zakładanie i prowadzenie biznesu.

Na spotkanie #3: perspektywa przedsiębiorcy i ekosystemu startupów zapraszamy w szczególności przedstawicieli:

  • firm i startupów, którzy chcą się podzielić swoimi problemami, potrzebami i doświadczeniami występującymi w procesie zakładania  i prowadzenia działalności gospodarczej, oraz chcących się podzielić możliwymi rozwiązanami;
  • dużych firm i korporacji działających w obszarze innowacji, nowych technologii, rozwoju, strategii i HR,
  • a także przedstawicieli młodego pokolenia, w tym studentów oraz innowatorów, ekspertów i in. osób zainteresowanych stworzeniem własnego biznesu.

Dlaczego warto?

  • ekspertyza – szeroka perspektywa dostępnych polityk i instrumentów wsparcia przedsiębiorczości,
  • regionalna i międzynarodowa wymiana doświadczeń – udział w grupie wspierającej realizację projektu z udziałem różnorodnych partnerów instytucjonalnych ekosystemu przedsiębiorczości z Hiszpanii, Włoch, Francji, Belgii, Litwy i Łotwy,
  • networking (eksperci w obszarze innowacji, decydenci, influencerzy, przedsiębiorcy i in.)
  • współpraca przy udoskonaleniu instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców w odpowiedzi na aktualne potrzeby.

Agenda

10:45 – 11:00 | rejestracja i połączenie uczestników
11:00 – 11:30 | prezentacja projektu, roli regionalnej grupy interesariuszy, rezultatów spotkania #1
11:30 – 12:50 | dobre praktyki i instrumenty wsparcia przedsiębiorców (dyskusja)
12:50 – 13:00 | podsumowanie

Szczegółowa agenda dla poszczególnych spotkań dostępna pod linkami:

Więcej znajdziecie na:

Rejestracja

  • na spotkanie #2 – do 05 sierpnia 2020 r. pod linkiem
  • na spotkanie #3 – do 06 sierpnia 2020 r. pod linkiem

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera!

newsletter *