Strategia innowacyjności to dokument będący planem wdrażania zagadnień związanych z innowacyjnością w ramach działalności danego przedsiębiorstwa. Strategia ta pozwalana zaplanować działania dotyczące wdrażania poszczególnych zagadnień w funkcjonalnie całej organizacji. Kluczowym elementem jest to, aby stworzyć ją w sposób prawidłowy, tak aby była spójna z założeniami całej kultury organizacyjnej firmy. Jej celem jest wypracowanie metod zarządzania obszarami kluczowymi dla innowacji w zgodzie z przyjętą Strategią.
Na czym polega usługa?
Przygotowanie dokumentu zawierającego cele, kierunki działania oraz etapy wdrożenia poszczególnych procesów związanych z innowacyjnymi rozwiązaniami odnoszącego się do danego przedsięwzięcia, projektu czy całości przedsiębiorstwa. Zadaniem jej jest stworzenie takiego dokumentu, który będzie zakładał identyfikował innowacje oraz zakładał wdrożenie innowacyjnych rozwiązań adekwatnie do możliwości rozwoju danej firmy. Strategia pozwala również określić priorytety w obszarach objętych implementowaniem innowacyjności.
Dlaczego warto skorzystać z usługi?
Stworzenie Strategii Innowacyjności pozwala zdiagnozować możliwe do rozwoju obszary działalności firmy. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań jest niejako wymuszone przez obecne trendy rynkowe, a na takie rozwiązania jest przeznaczona znaczna kwota środków unijnych. Innowacja może dotyczyć każdego obszaru w przedsiębiorstwie. Określenie możliwości rozwoju innowacji w przedsiębiorstwie może dotyczyć procesów oraz produktów, ale także obszarów związanych z marketingiem, metodami organizacyjnymi.
Koszt
Koszt usługi uzależniony jest od specyfiki oraz stopnia skomplikowania zlecenia. Usługa zostanie wyceniona po wstępnych konsultacjach i diagnozie potrzeb przedsiębiorcy.