Społeczna odpowiedzialność biznesu to koncepcja, zgodnie z którą przedsiębiorstwa na etapie budowania swojej strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, ochronę środowiska, ale także relacje z interesariuszami. Celem usługi jest opracowanie strategii CSR dla przedsiębiorstwa zgodnie z normą ISO 26000, uwzględniając jej zakres tj. ład organizacyjny, prawa człowieka, stosunki pracy, ochronę środowiska naturalnego, uczciwe praktyki rynkowe, relacje z konsumentami oraz zaangażowanie społeczne.
Na czym polega usługa?
Przedstawienie w postaci Strategii CSR, czyli programu ukierunkowanego na wdrożenie i przestrzeganie założeń społecznej odpowiedzialności biznesu z uwzględnieniem celów zrównoważonego rozwoju. Doradztwo będzie obejmowało również zagadnienia związane z przygotowaniem przedsiębiorstwa i pracowników do wdrożenia Strategii.
Dlaczego warto skorzystać z usługi?
Stosowanie zasad CSR uwiarygadnia misję przedsiębiorstwa. Dzięki tym zasadom budujemy pozytywny wizerunek firmy, łatwiej jest pozyskać nowych klientów, a obecni stają się coraz bardziej lojalni. Wszystko to przekłada się na efektywności firmy, a tym samym na wynik finansowy przedsiębiorstwa. W sferze wewnętrznej organizacji korzyściami wdrożenia Strategii CSR będzie wzrost satysfakcji i zadowolenia pracowników, a tym samym identyfikacji z firmą. Stosowanie zasad CSR pozwala zbudować lojalną społeczność wokół marki, wyróżnić się na tle konkurencji jednocześnie dbając o środowisko naturalne.
Koszt
Koszt usługi uzależniony jest od specyfiki oraz stopnia skomplikowania zlecenia. Usługa zostanie wyceniona po wstępnych konsultacjach i diagnozie potrzeb przedsiębiorcy.