W

W dniach 12-14 lutego w Lubelskim Parku Naukowo-Technologiczny odbywa się pierwszy bootcamp drugiej rundy akceleracji projektu Impact Connected Car. Polska po raz pierwszy gości 40 startupów z całej Europy. Poprzednie edycje odbyły się we Francji i Hiszpanii.

 

Impact Connected Car to projekt, który wspiera europejskie startupy technologiczne w drodze do nowego lepszego przemysłu motoryzacyjnego. Wartość projektu opiewa na ponad 5 milionów euro, środki pochodzą z Horyzontu 2020, a 75% z nich trafi do małych i średnich przedsiębiorstw.  Podczas 3-dniowego bootcampu w Lublinie 40 zespołów zaprezentuje innowacyjne rozwiązania na skalę światową, dotyczące branży motoryzacyjnej. Komisja, składająca się z partnerów konsorcjum (w tym przedstawicieli koncernu PSA i FIA), wybierze 24 startupy, które przejdą do kolejnego etapu i będą walczyły o dotację w kwocie do 60 tys. euro. Pomysłodawcy będą mieli też okazję nawiązać współpracę w przedstawicielami programu Poland Prize.

Zaprojektowane i dopracowane w detalach przez mataba